Måste jag?

Frågan är ju hur många gånger jag har försökt att sluta med godis och börja ett nyttigare liv?
Men nu tänker jag verkligen försöka gå in för det och som pepp för att klara det har jag startat den här bloggen så jag kan skriva ner hur det gör för mej! Bra va ;)
Mål

* Träna/ gå minst 3 gånger i veckan + ridning

* Bara godis på Fredagar och Lördagar

* Inge köpmat mer än på helgerna

För er ser det säkert inge svårt ut men för mej kommer det bli hemskt att klara av det, för jag äter verkligen godis, kakor och popcorne varje dag. Och varför jag ska sluta är för att jag vill gå ner i vikt. Jag väger idag 62,3 kg  och vill väga 57 kg jag behöver alltså gå ner 5 kilo och det ska vara fixat innan 10 december så jag måste verkligen ligga i om jag ska kunna fixa det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0