En ny början

Har provat att blogga förut men det har väl fungerat sådär, får väl se om det går bättre nu...
Här kommer du iallafall att få läsa om mitt andra år på Strömsholms ridsports gymnasium, om vad jag gör på helgerna och hur jag tänker och tycker. Självklart kommer det bli mycket häst men det kommer även bli än massa annat.
Om mej

Jag heter Hanna Andersson och går då som sagt andra året på strömsholm, jag bor på ett elevboende tillsammans med 17 andra. Jag kommer från sandviken där min familj bor kvar, mina föräldrar är gifta och förutom mej så har dom en son (min lillbror) som snart fyller 11 år. Vi har än hund som är 12 månader och har redan hunnit bruta benet. Jag har en egen häst som bor med mej på Strömsholm, och med honom är det tänkt att jag ska börja komma ut på dressyr banan så småning om. Jag är fantastiska vänner både i strömsholm och i sandviken och som ni säkert förstår så är det väldigt svårt att få tiden att räcka till, till alla. Förutom mina vänner så har jag en pojkvänn som bor i Västerås som jag åker till så fort jag får en ledig stund.
Det va jag i stora drag mer får vi ta sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0